Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 Admin ansökan av SneakY

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 7:28 am

Tjenare, var admin på infinityforce och jag vet inte om jag kommer bli det här med så jag gör en ansökan.

Admin ansökan

Har du mic? Japp!

In game namn: SneakY

Riktigt namn (förnamn räcker): Erik

Steam ID: STEAM_0:0:18664088

Hur ofta spelar du på servern? Flera gånger om dagen.

Vilken server vill du bli admin på? Om man bara får vara admin på en: PoolParty. Om man får vara admin på flera: PoolParty, Hoejhus9, och kommande de_dust2.

Beskriv vad sourcemod är: Sourcemod är ett program som gör det mycket enklare att hantera commands osv. Det finns mängder av commands till sourcemod men jag tänker inte skriva upp allt här.

Beskriv vad sourcebans är: Tillsammans med sourcemod så är det ett system där man hanterar bans och där man ser all info om någon har blivit bannad och varför.

Varför ska just du bli admin? Jag är trevlig och snäll. Jag har spelat i 1000 timmar / 5 år och tycker att det vore kul att göra något mer än att bara spela, vill ta ansvar och se till så att alla följer reglerna.

Vad kommer du göra för att förbättra servern? Jag kommer se till så att alla följer reglerna och att ingen blir "mobbad" på servern. Jag kommer hålla en bra stämmning på servern och vara en bra förebild för andra spelare. Jag kommer aldrig att säga något taskigt/ kränkande mot någon annan spelare. Jag kommer även tipsa om servern och rekommendera den för de som jag träffar. Jag kommer ofta vara inne på servern och om jag inte spelar så ligger jag i "spec" och tjuvkikar på andra spelare. Wink Om jag ser att någon fuskar så kommer jag recorda den spelaren och sedan så blir det ban.

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? På helgen kommer kommer det bli kanske 09- 11 och 17-24. På vardagar: 20-22.30 och någon/några timmar på dagen.

Beskriv lite om dig själv: Mitt namn är Erik, jag är snart 16 år och bor i Stockholm.På fritiden så sitter jag ofta vid datorn eller åker moppe. När jag kan så åker jag ut och fiskar. I sommar kommer jag att övningsköra så det ska bli skitkul. På sommaren så bor jag på landet men jag har en dator där också så jag kan även spela där.
Jag har varit medlem och admin på infinityforce ett tag nu.

Mvh/ Erik
Till överst på sidan Gå ner
Neo
Manager
Manager
Neo


Antal inlägg : 31
Poäng : 48
Rykte : 7
Registreringsdatum : 12-03-27
Ort : Stockholm

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 10:44 am

Det är endast 1 server du kan bli admin på.

Bra ansökan och ett stort plus är att du har varit admin förut.

Hör av mig snart vad jag tycker när jag har sett dig in game Smile

/Neo
Till överst på sidan Gå ner
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 11:54 am

Tack Neo.
Det kommer nog inte dröja länge tills du ser mig in-game. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Derkz
Core
Core
Derkz


Antal inlägg : 29
Poäng : 50
Rykte : 4
Registreringsdatum : 12-03-27

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 1:21 pm

Jag tycker att du har klarat av admin rollen på InfinityForce och därmed får du börja med try-Admin på vår Poolparty server. Grattis, sköt dig nu! Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://troxygaming.swedishforum.net
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 1:40 pm

Tack Derkz!! <3
Till överst på sidan Gå ner
xGeroon
TopAdmin
TopAdmin



Antal inlägg : 42
Poäng : 49
Rykte : 3
Registreringsdatum : 12-03-28

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 4:45 pm

Grym ansökan! Du låter som en väldigt trevlig person och ser fram emot att se dig som admin på poolparty! Du är beeaast på css !! Very Happy

xGeroon
Till överst på sidan Gå ner
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitimeons mar 28, 2012 4:54 pm

xGeroon skrev:
Grym ansökan! Du låter som en väldigt trevlig person och ser fram emot att se dig som admin på poolparty! Du är beeaast på css !! Very Happy

xGeroon

Tack så mycket xGeroon!!!
Du är också beeaast!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Admin ansökan av SneakY Empty
InläggRubrik: Sv: Admin ansökan av SneakY   Admin ansökan av SneakY I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Admin ansökan av SneakY
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Try admin SneakY
» Admin Ansökan!
» admin ansökan
» min ansökan om att bli admin.
» admin ansökan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Godkända Ansökningar-
Hoppa till: