Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 Adminansökan: |bumbi|™

Gå ner 
FörfattareMeddelande
bumbi
New
New



Antal inlägg : 1
Poäng : 3
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-04-27

Adminansökan: |bumbi|™ Empty
InläggRubrik: Adminansökan: |bumbi|™   Adminansökan: |bumbi|™ I_icon_minitimefre apr 27, 2012 6:43 pm

Admin ansökan

Har du mic? Ja!

In game namn:|bumbi|™️

Riktigt namn (förnamn räcker): Sebastian Larsson

Ålder:16(1995) alltså nästan 17!

Steam ID:STEAM_O:1:40454689

Hur ofta spelar du på servern? blir ganska många timmar om dan när där är folk som spelar på servern

Vilken server vill du bli admin på? Poolpartyn

Beskriv vad sourcemod är:Sourcemod är en lätt admin plugin som är extremt lätt att hantera och tillåter många funktioner som hjälper en att styra servern.

Beskriv vad sourcebans är:Soucebans är en hemsida där alla som blir banade hamnar både admin och vanliga spelare kan kolla/lägga in spelare som t.ex brytit någon en regel.

Varför ska just du bli admin? jag har erfarenhet av cs sedan 2006, spelar nästan bara poolparty och att ja är en snäll person som behandlar andra som man själv vill bli behanlad. Jag har varit admin innan och vet vilket ansvar det är och jag vill att alla ska följa reglerna. Och JAG VILL FÅ BORT FUSKARE!

Vad kommer du göra för att förbättra servern? ge tips om små buggar och sådant.

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? från halv 4 på dagarna till ungefär 11 på kvällen(på vardagar). Helgen hela dagarna och nätterna Very Happy

Beskriv lite om dig själv: jag är en snäll och schysst person, älskar poolparty och css.

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
 
Adminansökan: |bumbi|™
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nytt forum (adminansökan)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: