Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 fancyy's admin application.

Gå ner 
+2
Neo
fancy
6 posters
FörfattareMeddelande
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 3:06 pm

Har du mic?: Ja, men är lite rädd att prata i mick då jag låter som en tjej.. fast det ska nog gå bra ändå.

In game namn: fancyy ♥️

Riktigt namn (förnamn räcker): Simon

Ålder: 13

Steam ID: Kommer senare. Då jag var tvungen att göra om min ansökan nu så får jag ta och hämta SteamID senare.

Hur ofta spelar du på servern?: I stort sätt varje dag och hela tiden i bortsett från när jag kör Brush/pcw.

Vilken server vill du bli admin på?: PoolParty och Hoejhus9. Men om ni bara vill ha mig till en server så tar jag Poolparty.

Beskriv vad sourcemod är: SourceMod är ett mod som alla admins använder sig utav. Detta mod kan man lägga in skins till och fler plugins. Man använder sig utav det när man ska tillexempel kicka/banna/slaya/slapa(vilket är helt onödigt, alltså slap).

Beskriv vad sourcebans är: Jag har faktiskt ingen stor erfarenhet av SourceBans så jag har ingenting att berätta om det.

Varför ska just du bli admin? För att jag hanterar admin rollen bra och är oftast väldigt trevlig och rolig kan reda ut bråk och ha roligt på serven men kan också ryta till i micken om det behövs. Jag tycker att jag är en lugn person som gillar att spela med andra som är snälla och härliga så man verkligen vill spela.(Men det finns såna som bara är där för att förstöra). Jag följer alltid reglerna men undantag som T annars så följer jag alltid reglerna. Jag är inte rädd att säga ifrån men har ibland svårt att argumentera så man förstår vad jag menar.(Men ingen är ju perfekt). Om någon skriver/säger kritik tar jag till mig den och försöker bättra mig/forsäter så som jag gör. Beror helt på vad det är för kritik och vad det är som händer.

Vad kommer du göra för att förbättra servern?: Precis allt jag kan. Jag kommer att förbättra servern genom att
säga till folk att gå in på eran sida och behandla varandra som man själv vill bli bemött. Jag kommer inte på mer Sad Men jag
ska försöka att göra allt jag kan.

Vilka tidpunkter kan du spela på servern?: Hela tiden nästan. På vardagar från 14:00 till 22:00 och på helger får jag spela precis hur länge jag vill. Eller jag kanske inte får men jag gör det Razz

Beskriv lite om dig själv: Jag heter Simon och är 13 år, jag bor i en stad som kallas Helsingborg som då ligger i skåne. Jag spelar mycket Golf på sommaren och går i skolan(men inte på sommarlovet såklart). Min tid spenderas för det mesta på CSS såklart men ibland hänger jag med tjejen och polare. Jag är en schyst och glad kille, gillar humor. hatar tråkiga och dryga människor. Min fritid består enbart av gaming och tjejen och polare som sagt.

Hoppas ni gillade min admin ansökan.
Cya mvh / fanc
yy

Steam: Sync1777
Skype: fancy1337
msn/hotmail: simonfogelberg@hotmail.
com
Till överst på sidan Gå ner
Neo
Manager
Manager
Neo


Antal inlägg : 31
Poäng : 48
Rykte : 7
Registreringsdatum : 12-03-27
Ort : Stockholm

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 3:19 pm

Bra ansökan. Kanske lite för liten.. Smile

Hör av mig senare vad jag tycker!

/Neo
Till överst på sidan Gå ner
Freddze
Top-manager
Top-manager
Freddze


Antal inlägg : 59
Poäng : 80
Rykte : 17
Registreringsdatum : 12-03-27

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 3:30 pm

Har inte sett dig speciellt mycket, men vi är ju nystartade osv. Återkommer om vad jag tycker om dig när jag ser sig spela Wink
Till överst på sidan Gå ner
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 4:05 pm

Freddze skrev:
Har inte sett dig speciellt mycket, men vi är ju nystartade osv. Återkommer om vad jag tycker om dig när jag ser sig spela Wink
Gör så.
Till överst på sidan Gå ner
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 2:27 pm

Tycker du verkar mogen för din ålder.
Har sett dig inne på servern och du har skött dig bra så jag rekommenderar dig!
Till överst på sidan Gå ner
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 3:39 pm

SneakY skrev:
Tycker du verkar mogen för din ålder.
Har sett dig inne på servern och du har skött dig bra så jag rekommenderar dig!
Tack, det värmer Smile
Till överst på sidan Gå ner
PsychoLol
Crew
Crew



Antal inlägg : 7
Poäng : 7
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-30

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 4:44 pm

Har du mic?: Ja, men är lite rädd att prata i mick då jag låter som en tjej.. fast det ska nog gå bra ändå.
Som admin måste du kunna prata i mic väldigt ofta, hoppas du kommer kunna det! :-)
Återkommer senare med svar!
Till överst på sidan Gå ner
SneakY
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 34
Poäng : 42
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 5:09 pm

Alla har olika röster, var inte rädd för att prata mic!
Till överst på sidan Gå ner
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 6:44 pm

PsychoLol skrev:
Har du mic?: Ja, men är lite rädd att prata i mick då jag låter som en tjej.. fast det ska nog gå bra ändå.
Som admin måste du kunna prata i mic väldigt ofta, hoppas du kommer kunna det! :-)
Återkommer senare med svar!
Jag är inte rädd längre, många känner mig på servern nu så nu pratar jag en hel del faktiskt, kanske lite för mycket.
Till överst på sidan Gå ner
Anonym_hacker
New
New



Antal inlägg : 2
Poäng : 4
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-30

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 10:54 pm

fancy skrev:
PsychoLol skrev:
Har du mic?: Ja, men är lite rädd att prata i mick då jag låter som en tjej.. fast det ska nog gå bra ändå.
Som admin måste du kunna prata i mic väldigt ofta, hoppas du kommer kunna det! :-)
Återkommer senare med svar!
Jag är inte rädd längre, många känner mig på servern nu så nu pratar jag en hel del faktiskt, kanske lite för mycket.


Fancy är inte mogen. beter sig inte och han kommer nästan aldrig att vara online!

-Skryter om att han är admin
-Omogen
-Nästan aldrig online
+ har mick......................
Till överst på sidan Gå ner
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitimelör mar 31, 2012 1:09 am

Anonym_hacker skrev:
fancy skrev:
PsychoLol skrev:
Har du mic?: Ja, men är lite rädd att prata i mick då jag låter som en tjej.. fast det ska nog gå bra ändå.
Som admin måste du kunna prata i mic väldigt ofta, hoppas du kommer kunna det! :-)
Återkommer senare med svar!
Jag är inte rädd längre, många känner mig på servern nu så nu pratar jag en hel del faktiskt, kanske lite för mycket.


Fancy är inte mogen. beter sig inte och han kommer nästan aldrig att vara online!

-Skryter om att han är admin
-Omogen
-Nästan aldrig online
+ har mick......................
Så jag är nästan aldrig inne? Och när skryter jag om admin? Och varför skulle ju skryta om jag inte har admin? Motivera så jag förstår.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





fancyy's admin application. Empty
InläggRubrik: Sv: fancyy's admin application.   fancyy's admin application. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
fancyy's admin application.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» untzuntzJE nakösna (läs baklänges bre)
» Try admin razer
» Admin ansökan
» admin ansökan
» Admin Ansökan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: