Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 min ansökan om att bli admin.

Gå ner 
+2
Neo
jorre
6 posters
FörfattareMeddelande
jorre
New
New



Antal inlägg : 1
Poäng : 3
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ålder : 28
Ort : linköping

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 7:35 pm

Admin ansökan

Har du mic? ja men ska köpa ny.

In game namn:dexar

Riktigt namn (förnamn räcker):jonathan

Ålder:14

Steam ID:STEAM_0:1:49579632

Hur ofta spelar du på servern? varje dag.

Vilken server vill du bli admin på? ba jail

Beskriv vad sourcemod är:SourceMod är ett plugin till MetaMod som utvecklas av samma grupp människor/person som också gör MetaMod.
SourceMod är det solklara valet om man vill ha det proffisionellaste och mest avancerade, men på samma sätt mest lättanvändliga och stabila, pluginmotorn till SRCDS. Genom att sätta två lager mellan dig och din server så minskas riskerna att ha plugins och funktioner som konkurerar med varandra.
I SourceMods fall så sköts alla funktioner utanför själva kärnan i SourceMod av plugins. Tex så sköts alla Admin funktioner av ett par admin plugins och inte av kärnan. Man kan också ta bort alla plugins som tar hand om admin funktioner och får på så sett en server helt utan möjligheten att ha admins. Denna skalbarhet i kombination med OpenSource samt den enkla kompilatorn gör SourceMod till den mest flexibla och stabila pluginmotorn till Source.


Beskriv vad sourcebans är:När du använder SourceBans webb interface och SourceMods plugin tillsammans, så kan du direkt banna spelare på alla servrar som är ansutna. Om du antingen bannar en spelare på en server, eller genom webb interfacet, blir spelaren direkt bannad från alla anslutna servrar. Du behöver inte längre banna STEAM Id't på varenda server eller lägga tid på att hålla filerna "uptodate" & synca dem hela tiden så fort en bann har gjorts.

med Sourcebans är det så enkelt som ett sm_ban eller att man kan använda den inbyggda menyn för att en spelare ska bli bannad direkt från alla servrar.

Varför ska just du bli admin? Jag tycker att jag skulle bli en passande admin för att jag är en trevlig mogen kille som kan hantera konversationer och argument på ett bra moget och intligent sätt utan att skrika eller kalla folk för dumma saker. Jag har väldigt bra tålamod och blir oftas inte arg eller tjafsar tillbaka om någon kallar mig för saker. Jag sköter det istället på ett bra sätt och jag har alltid min vänliga röst framme. Jag kan allt det här om Slay,kick,mute och ban. jag använder inte admin som försvars mekanism och skryter heller inte om det.Jag är online väldigt väldigt mycket och jag kommer alltid spela på servern så det kommer alltid finnas en admin inne på den fantastiska server.Very Happy

Vad kommer du göra för att förbättra servern? jag kommer att va en aktiv ock mogen kille som gör det han ska och inte leker med det stora jobbet jag har. jag slyar dem som freekillar om jag har varnat dem en gång.

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? jag spelar från 16-22 på vardagar och på helgerna så spelar jag från 10-22

Beskriv lite om dig själv: jag är en kille som bor med mor och far i linköping. jag går på en skola som jag trivs i. jag kan mycket väl tänka mig att kunna bli advokat i framtiden. jag är kille med framåtanda och har bra humor. jag är trevlig och självständig. jag spelar mycket css när jag är hemma och spelar golf på loven. hoppas ni tyckte om denna ansökan MVH jorre
Till överst på sidan Gå ner
Neo
Manager
Manager
Neo


Antal inlägg : 31
Poäng : 48
Rykte : 7
Registreringsdatum : 12-03-27
Ort : Stockholm

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 7:58 pm

Riktigt bra ansökan. Får se vad jag tycker senare när Jailen är uppe och jag har sett dig spela!

/ Neo
Till överst på sidan Gå ner
Neo
Manager
Manager
Neo


Antal inlägg : 31
Poäng : 48
Rykte : 7
Registreringsdatum : 12-03-27
Ort : Stockholm

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimetor mar 29, 2012 8:06 pm

Såg nu att en annan ansökan har exakt samma beskrivning av sourcemod och sourcebans.. Känns som beskrivningen är tagen från internet. Svara och berätta sanningen.


/Neo
Till överst på sidan Gå ner
Freddze
Top-manager
Top-manager
Freddze


Antal inlägg : 59
Poäng : 80
Rykte : 17
Registreringsdatum : 12-03-27

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 6:05 am

hmm... Sant det dära neo sa. Men bra ansökan om du inte tog den från internet. Men jailen är inte riktigt klar än heller. Tycker vi ska få se hur du är in-game. Smile

// Top manager
Till överst på sidan Gå ner
Renix
New
New



Antal inlägg : 7
Poäng : 9
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 7:28 am

Sluta kopiera andras jag skrev min ansöka före än din och omoget att kopiera andras. HAr jobbat bra med ansökan medans du inte har gjort ett skit och kopiera från andra !
Till överst på sidan Gå ner
Blal
New
New



Antal inlägg : 15
Poäng : 18
Rykte : -1
Registreringsdatum : 12-03-28
Ålder : 26

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Bra   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 11:02 am

Bra


Senast ändrad av Blal den lör mar 31, 2012 11:52 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
untzuntzje
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 9
Poäng : 11
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-28

min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitimefre mar 30, 2012 3:46 pm

Haha herregud, om du inte kan stava till intelligent, så kan du absolut inte ha skrivit det där andra, han vet inte vad något av vad SourceBans och SourceMod är utan bara googlat det och tagit första bästa.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





min ansökan om att bli admin. Empty
InläggRubrik: Sv: min ansökan om att bli admin.   min ansökan om att bli admin. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
min ansökan om att bli admin.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» admin ansökan
» admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan!
» zonex admin ansökan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: