Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 Ethics Admin Ansökan! :)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ethics
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 6
Poäng : 12
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ålder : 26
Ort : Karlstad

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimetor mar 29, 2012 8:44 pm

Ethics Admin ansökan

Har du mic? ja!

In game namn: Oftast: Ethics

Riktigt namn (förnamn räcker): Olle

Ålder: 14

Steam ID: STEAM_0:0:43047720

Hur ofta spelar du på servern? Så ofta jag kan (minst 3h/dag)

Vilken server vill du bli admin på? Hoejhus9

Beskriv vad sourcemod är: Sourcemod är en plugin man har på servern, för att admins inte ska behöva använda "rcon" password. Istället får dom en liten command ruta, där man skriver "!admin" Så kommer det upp lite commands!

Beskriv vad sourcebans är: När man använder Sourcebans kan man Banna en person från servern/servrarna med bara ett lätt command, man behöver inte fixa med SteamID och krångla, man kan även lägga till en grupp som får tillgång till att banna o kicka. osv.

Varför ska just du bli admin? För jag har spelat mycket på Metrogaming/swedreamz så jag känner måmga av de som gått över till detta community
och jag gillar H9 mycket och HATAR hackers/cheaters och är alltid schysst mot alla.

Vad kommer du göra för att förbättra servern? Jag kommer vara mycket aktiv på servern och se till så att de som borde bli bannade/varnade blir det så servern blir en kul och trevlig server!

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? 19.00-22.30/23.00 på vardagar Helger typ hela kvällen fram till de sista går ur servern.

Beskriv lite om dig själv: Jag är en kille som snart fyller 15 år. Jag bor i Karlstad och går i skolan. Jag började spela CS 1.6 i Augusti (lite smått bara)
Sedan började jag spela Css i December/Januari. Jag är schysst på servrarna! Om ni undrar något kan ni adda mej på Skype: Overstrom , eller på Steam: ethics404. Very Happy Hoppas denna ansökan räcker! Ses ute på servrarna!
Till överst på sidan Gå ner
Freddze
Top-manager
Top-manager
Freddze


Antal inlägg : 59
Poäng : 80
Rykte : 17
Registreringsdatum : 12-03-27

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimefre mar 30, 2012 6:04 am

Tycker du är en bra kille som jag har sett på en annan comunity, eftersom det var jag som invitade dig hit rekommenderar jag dig såklart! Wink

// Top manager
Till överst på sidan Gå ner
PsychoLol
Crew
Crew



Antal inlägg : 7
Poäng : 7
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-30

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimefre mar 30, 2012 4:39 pm

Rekommenderar dig pga att:
- Du är väldigt aktiv, ser dig väldigt ofta!
- Har sett dig på andra communitys
- Du beter dig moget och bra!
Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ethics
Try-Admin
Try-Admin



Antal inlägg : 6
Poäng : 12
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ålder : 26
Ort : Karlstad

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimefre mar 30, 2012 7:16 pm

PsychoLol skrev:
Rekommenderar dig pga att:
- Du är väldigt aktiv, ser dig väldigt ofta!
- Har sett dig på andra communitys
- Du beter dig moget och bra!
Smile

Tack Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Freddze
Top-manager
Top-manager
Freddze


Antal inlägg : 59
Poäng : 80
Rykte : 17
Registreringsdatum : 12-03-27

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimefre mar 30, 2012 9:46 pm

Jag Godkänner dig som try-admin på våran h9!! Smile)

// Top managern
Till överst på sidan Gå ner
xGeroon
TopAdmin
TopAdmin



Antal inlägg : 42
Poäng : 49
Rykte : 3
Registreringsdatum : 12-03-28

Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitimetor apr 05, 2012 7:49 pm

Rolig grabb! Hoppas du stiger i communityn!

/xGeroon
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ethics Admin Ansökan! :) Empty
InläggRubrik: Sv: Ethics Admin Ansökan! :)   Ethics Admin Ansökan! :) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ethics Admin Ansökan! :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan!
» admin ansökan
» min ansökan om att bli admin.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: