Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 nightmare953's admin ansökan.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
nightmare953
New
New



Antal inlägg : 1
Poäng : 3
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-04-01

nightmare953's admin ansökan. Empty
InläggRubrik: nightmare953's admin ansökan.   nightmare953's admin ansökan. I_icon_minitimesön apr 01, 2012 8:02 am

Admin ansökan

Har du mic? ja steelseries v2.

In game namn: nightmare953 (byter ofta namn)

Riktigt namn (förnamn räcker): fardin

Ålder: 13. snart 14

Steam ID: jag säger sen om ni godkänner min ansökan Very Happy

Hur ofta spelar du på servern? jag spelar nog 4 timmar om dan fast det är blandat då. eran server är min favorit Razz

Vilken server vill du bli admin på? ba jail. jag vill det i ba jail för det är alltid mic spammers , freekillers och m.m

Beskriv vad sourcemod är: Source mod är en admin plugin så gör så att den kan kicka/bana/muta dom som inte lyder reglerna.

Beskriv vad sourcebans är: Med hjälp av Sourceban kan du lätt bana spelare i servern utan att bana doms Steam id.


Vad kommer du göra för att förbättra servern? jag kickar/banar inte för skoj skull.. jag kan hjälpa er och förbättra servern. Jag ser att ni alltid är upptagen men nu om jag blir admin så kan jag hjälpa er. Very Happy

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? måndag - fredag = kl: 5 - 7
lördag och söndag är blandat Razz

Beskriv lite om dig själv: Jag är en aa vanlig kille från stockholm. jag lyder reglerna i servern. spelar för skoj skull och såg att man kunde ansöka som admin. jag spelar mest fotboll ute och hare chill xd. jag blir inte admin för skoj skull utan jag kan hjälpa er..vill ni ha mer information adda mig

nightmare_95mm

TACK!
Till överst på sidan Gå ner
fancy
New
New
fancy


Antal inlägg : 23
Poäng : 31
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-03-29
Ort : Helsingborg

nightmare953's admin ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: nightmare953's admin ansökan.   nightmare953's admin ansökan. I_icon_minitimesön apr 01, 2012 10:33 am

klen ansökan.

Avvaktar.
Till överst på sidan Gå ner
xGeroon
TopAdmin
TopAdmin



Antal inlägg : 42
Poäng : 49
Rykte : 3
Registreringsdatum : 12-03-28

nightmare953's admin ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: nightmare953's admin ansökan.   nightmare953's admin ansökan. I_icon_minitimetor apr 05, 2012 7:51 pm

Vadå säger sen om vi godkänner? Riktigt dålig ansökan,tyvärr, testa att skriva en ny eller vänta några år!

xGeroon
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





nightmare953's admin ansökan. Empty
InläggRubrik: Sv: nightmare953's admin ansökan.   nightmare953's admin ansökan. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
nightmare953's admin ansökan.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan!
» admin ansökan
» min ansökan om att bli admin.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: