Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga inSourcebans

 

 zonex admin ansökan!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
zonex
New
New



Antal inlägg : 3
Poäng : 7
Rykte : 0
Registreringsdatum : 12-04-01

zonex admin ansökan! Empty
InläggRubrik: zonex admin ansökan!   zonex admin ansökan! I_icon_minitimesön apr 01, 2012 1:20 pm

Admin ansökan

Har du mic? Japp ny köpt också Smile

In game namn: xX.Zonex.Xx

Riktigt namn (förnamn räcker): Filiph Olsson. Smile

Ålder: 14

Steam ID: STEAM_0:1:37682210

Hur ofta spelar du på servern? Är ny men kommer spela många timmar. Smile

Vilken server vill du bli admin på? kvittar mig men helst på hh9an Smile

Beskriv vad sourcemod är: Det är olika commands som man skriver i chatten istället för att skriva admin och göra dom och jag tycker det är ett lättare sätt att bana muta och kicka jag kan också dom viktigaste kommandsen !slay !ban !Kick !mute !gag !unmute !ungag !silence !unsilence och det finns också så att man kan göra votes !vote vem är bäst "zonex" "gyxex" "ekaf" och man kan få upp admin menu med att skriva "!admin /admin så får du ett annat sätt att tex bana kicka muta. och med / står det anonymt och med ! står det att det var zonex som gjorde det. Smile

Beskriv vad sourcebans är: Det är väll en sida man kan bana via och man kan ge admin till andra Smile

Varför ska just du bli admin? Jag är en schysst spelare och jag lyssnar på alla kommer göra servern fri från fuskare! och om någon behöver hjälp kommer jag alltid hjälpa till Smile

Vad kommer du göra för att förbättra servern? Jag kommer bana alla fuskare muta mic/chat spammers men kommer också ge varningar först! Smile

Vilka tidpunkter kan du spela på servern? På helgerna kan jag upp till 01-02 och på vardagarna med skola så 22.00 Smile

Beskriv lite om dig själv: Jag heter filiph olsson bor i malmö skåne län jag spelar fotboll i kvarnby ik men på min fritid brukar jag och mina kompisa spela ute på bäckagård som det kallas men för det mesta så spelar jag dator 5-7 timmar om dan jag brukar också sitta vid forumet och kolla på alla nyheter som kommer upp här på troxygaming jag gillar musik och jag är alltid snäll till alla jag hatar när andra bryter regler och när man säger till dom och dom är kaxiga jag har en stor Iphone högtalare på mitt rum som jag brukar lyssna musik med men för det mesta sitter jag i mitt rum och spelar och kollar på snygga brudar som går omkring nere på gatan :$ jag går i skolan och det går mycket bra för mig där jag är mycket intresserad av jakt och fiska min pappa är en jägare och jag gillar det mycket med på vinter brukar jag min pappa min frabror åka upp till Dalsland och jaga och fiska det är mycket roligt att komma ut i naturen och se alla djur jag gillar också mycket med motorer och grejer fetta bilar racer bilar jag känner själv en kille som bygger bilar han ställer upp i en tävling som heter traktorpulling så har man olika bilar med riktigt många häst krafter det är jätte kul att kolla på Smile

Mvh: Filiph olsson, hoppas det inte blev för mycket :$
Till överst på sidan Gå ner
xGeroon
TopAdmin
TopAdmin



Antal inlägg : 42
Poäng : 49
Rykte : 3
Registreringsdatum : 12-03-28

zonex admin ansökan! Empty
InläggRubrik: Sv: zonex admin ansökan!   zonex admin ansökan! I_icon_minitimetor apr 05, 2012 7:52 pm

Lycka till!

xGeroon
Till överst på sidan Gå ner
 
zonex admin ansökan!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» admin ansökan
» min ansökan om att bli admin.
» admin ansökan
» Admin ansökan
» Admin Ansökan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Admin :: Admin Ansökningar-
Hoppa till: